Pirkimo taisyklės

Pirkimo taisyklių aktualiausia informacija trumpai:
 
Prekių pristatymas:
Užsakytas prekes Pirkėjas gali atsiimti parduotuvėje “Sinjora” tą pačią dieną.

Užsakytos prekės pristatomos Pirkėjui Lietuvoje per 2-7 darbo dienas nuo prekių apmokėjimo (pristatymo terminas priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto prekių pristatymo kurjerio ir būdo).
Pristatymas į užsienį: Siuntimas Lietuvos paštu.
(žr. šių taisylių 7p.).

Apmokėjimas:
Mokėkite grynais ar banko kortele parduotuvėje “Sinjora”

Mokėkite grynais kurjeriui
Mokėkite banko pavedimu – SWEDBANK sąskaita: LT447300010002356267, gavėjas „VARBETA“ UAB
Mokėkite Opay
Mokėkite PayPal

Pinigų ir prekių grąžinimo politika:
Pardavėjas įsipareigoja priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti tokia pačia kokybiška preke arba pasiūlyti analogišką prekę, arba grąžinti pinigus.
Pirkėjas gali grąžinti nepatinkančią prekę per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos (žr. šių taisyklių 6p.).

Pirkimo taisyklės ir pinigų grąžinimas:

1. Bendrosios nuostatos
Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo (toliau – “Pirkėjas”) ir www.sinjora.lt elektroninės prekybos sistemos, kurią administruoja įmonė UAB „VARBETA“, įmonės kodas 147746417, adresas Molainių g. 15, Panevėžys  (toliau – “Pardavėjas”), tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje (toliau – “Elektroninė parduotuvė“).

2. Sutarties galiojimas

Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Atsiskaitymas “, patvirtindamas prekių krepšelyje esančių prekių užsakymą. Iškart po užsakymo išsiuntimo Pirkėjas gauna ir patvirtinimą, kad užsakymas gautas ir priimtas. Pirkimo sutartis įsigalioja, kai Pirkėjas gauna patvirtinimą apie prekių išsiuntimą arba gauna prekes.

3. Pirkėjo teisės ir pareigos

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes e-parduotuvėje, laikydamasis šiose taisyklėse ir elektroninėje parduotuvėje nustatytos tvarkos.

3.2. Pirkėjas atsako už užsakymo formoje pateiktų savo duomenų patikimumą ir tikrumą.

3.3. Pirkėjas atsako už visus veiksmus, vykdomus elektroninėje parduotuvėje.

3.4. Pirkėjas privalo nedelsiant pranešti apie visus savo duomenų pasikeitimus savo registracijos formoje, t.y. nedelsdamas juos atnaujinti.

3.5. Pirkėjas, turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su elektronine parduotuve, apie tai pranešdamas pardavėjui raštu per 24h.

3.6. Pirkėjas negali be pateisinančios priežasties atsisakyti priimti užsakytas prekes. Jeigu taip atsitinka, pirkėjas pats turi padengti visas siuntimo išlaidas.

3.7. Pirkėjas sutinka su pirkimo – pardavimo taisyklėmis elektroninėje parduotuvėje ir jų laikysis.

4. Pardavėjo teisės ir pareigos

4.1. Pardavėjas privalo pagal pirkimo – pardavimo sutartį perduoti daiktus Pirkėjui, t.y. jam valdyti nuosavybės teise, ir patvirtinti nuosavybės teisę į daiktus bei jų kokybę.

4.2. Jeigu sutartis nenumato ko kita, Pardavėjas privalo perduoti daiktus kartu su jų priklausiniais ir priedais tokios būklės, kokia buvo pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo metu.

4.3. Pardavėjas, atsiradus ypatingoms aplinkybėms, turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

4.4. Pardavėjas turi teisę sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis e-parduotuve ar panaikinti Pirkėjo registraciją iš anksto jo neįspėjus.

4.5. Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šias taisykles.

4.6. Pardavėjas privalo pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes, Pirkėjo nurodytu adresu per sutartą pristatymo laikotarpį.

4.7. Jei Pardavėjas dėl svarbių priežasčių negali Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, tai Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjui jo sumokėtus pinigus per 72 valandas, jeigu Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.

4.8. Pardavėjas sudaro visas sąlygas pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis

5.Prekių kaina ir atsiskaitymo tvarka

5.1. Prekės užsakomos elektroninėje parduotuvėje www.sinjora.lt.

5.2. Užsakydamas prekes Pirkėjas pildo užsakymo anketą bei apmoka už prekes vienu iš būdų:
·      naudodamasis „www.opay.lt“ sistema, gavėjas „VARBETA“ UAB;
·      naudodamasis PAYPAL sistema  – [email protected]
·      pervedant pinigus bankiniu pavedimu į SWEDBANK sąskaita: LT447300010002356267, gavėjas „VARBETA“ UAB;
·      sumokant grynais pinigais ar banko kortele atsiimant prekę pačiam pas pardavėją arba apmokėti grynais pinigais kurjeriui pristatymo metu.

5.3. Apie užsakytas prekes Pirkėjas informuojamas užsakymo anketoje jo nurodytu elektroninio pašto adresu.

5.4. Į prekių kainą nėra įskaičiuota prekių pristatymo kaina.

6.Prekių ir pinigų grąžinimas ir garantinis prekių aptarnavimas

6.1. Jeigu prekė pažeista pristatymo metu ar pristatyta prekė yra brokuota, Pardavėjas įsipareigoja priimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti tokia pačia kokybiška preke arba pasiūlyti analogišką prekę, arba grąžinti pinigus.

6.2. Pirkėjas, gavęs nekokybišką ar brokuotą prekę, privalo kreiptis į www.sinjora.lt personalą elektroninėje svetainėje nurodytais kontaktais per 3 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos. Gavęs Pirkėjo laišką dėl prekės grąžinimo, elektroniniu paštu Pardavėjas atsiunčia prekių grąžinimo aktą, kurį Pirkėjas turi užpildyti ir atsiųsti el. paštu. Jei Pirkėjas negavo prekių grąžinimo akto per 24 valandas, Pirkėjas turi susisiekti nurodytais sinjora.lt tinklapyje telefonais.

6.3. Nekokybiškų ar brokuotų prekių gražinimo išlaidas pirkėjui privalo apmokėti pardavėjas.

6.4. Jeigu prekė yra kokybiška, bet nepatinka Pirkėjui, Pirkėjas turi teisę grąžinti tokią prekę per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, jeigu:

6.4.1. Pristatymo ir grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

6.4.2. Prekė yra nenaudota, prekė yra nesugadinta, prekė neprarado prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.).

6.4.2. Prekė yra originalioje pakuotėje ir pakuotė neprarado prekinės išvaizdos dėl Pirkėjo kaltės.

6.4.3. Grąžinant prekę Pirkėjas turi pateikti garantinį taloną (jei jis buvo išduotas), užpildytą grąžinimo aktą. Prekės pirkimo čekį arba sąskaitą.

6.5. Grąžinama prekė turi būti sudėta į apsauginę (transportavimo) pakuotę.

6.6. Jei grąžinamos prekės atitinka grąžinimo taisyklių reikalavimus, pinigai bus pervesti Pirkėjui atgal į sąskaitą iš kurios prekė buvo apmokėta ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo grąžinamos prekės gavimo. Jei grąžintos prekės neatitinka grąžinimo taisyklių reikalavimų, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo tokiais atvejais, bus tariamasi individualiai.

6.5. Nusipirkę netinkamos kokybės kosmetikos, parfumerijos, higienos ar manikiūro prekę, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai.
Kokybiškos kosmetikos, parfumerijos, higienos ir manikiūro prekės negali būti grąžinamos.

7. Prekių pristatymas

7.1. Pardavėjas išsiunčia prekes tik gavęs apmokėjimą už užsakytas prekes ir už pristatymo išlaidas.

7.2. www.sinjora.lt siūlo šiuos prekių pristatymo būdus ir terminus (jei prekės aprašyme nenurodyta kitaip):

7.2.1. Užsakytas prekes Pirkėjas gali atsiimti parduotuvėje “Sinjora” tą pačią dieną.

7.2.2. Sinjora.lt parduotuvėje užsakytos prekės pristatomos Pirkėjui Lietuvoje per 2-7 darbo dienas nuo prekių apmokėjimo (pristatymo terminas priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto prekių pristatymo kurjerio ir būdo).
p.s. Prekės savaitgaliais nesiunčiamos.
Į Kuršių Neriją prekių pristatymo terminas gali skirtis.

7.2.3.  Užsakytos prekės pristatomos Pirkėjui už Lietuvos ribų. Siunčiame Lietuvos paštu. Dėl tikslesnių prekių siuntimo už Lietuvos ribų kainų ir terminų kreipkitės www.sinjora.lt nurodytais kontaktais.

7.3. Jeigu Pirkėjui pristatoma prekė pažeistoje pakuotėje, Pirkėjas turite teisę nepriimti jos iš kurjerio. Tokiu atveju prekė bus grąžinta į elektroninę parduotuvę, o Pirkėjui pristatyta nauja prekė be papildomų išlaidų. Pirkėjui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista.

8. Informacijos siuntimas

Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo užsakymo formoje pateiktu elektroninio pašto adresu. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia elektroninėje parduotuvėje www.sinjora.lt esančiais kontaktais.

9. Privatumas

Visa Pirkėjo informacija įvesta i www.sinjora.lt elektroninę parduotuvę yra privati, todėl jokia Pirkėjo pateikta informacija nebus viešai publikuojama ar platinama be Pirkėjo sutikimo. Kai kuri informacija (Pirkėjo adresas, vardas, pavardė, telefono numeris) yra perduodama kurjerių tarnyboms, kad šie sėkmingai ir laiku galėtų pristatyti prekes Pirkėjui. Pardavėjas pasilieka teisę atskleisti informacija teisėsaugos institucijoms, jei tai nepažeidžia LR įstatymų.

10. Baigiamosios nuostatos

10.1. Jeigu kuri nors šios Sutarties nuostata prieštarauja įstatymams arba dėl kokios nors priežasties tampa dalinai arba visai negaliojančia, ji nedaro negaliojančiomis likusių Sutarties nuostatų. Tokiu atveju, Šalys susitaria pakeisti negaliojančią nuostatą teisiškai veiksminga norma, kuri, kiek tai įmanoma, turėtų tą patį teisinį ir ekonominį rezultatą kaip ir pakeistoji norma.

10.2. Šalys susitaria, jog Pardavėjas gali bet kuriuo metu perleisti savo teises ir pareigas, kylančias iš šių Taisyklių tretiesiems asmenims be Kliento sutikimo ir jam apie tai nepranešęs.

10.3. Visi tarp Kliento ir Pardavėjo kilę nesutarimai dėl šių taisyklių vykdymo yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 30 (trisdešimt) dienų nuo tos dienos, kai viena iš šalių įteikė kitai šaliai prašymą išspręsti ginčą, toks ginčas galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka teismuose pagal Pardavėjo buveinės vietą.